Rabiaucler 2 ay 6 günlük oğlum,2 hafta önce bizimde öyle bi sorunumuz vardı,emmiyordu,göğüslerim cok ağrımaya başlamıştı,sağarak vermeye devam ettim,arada deniyordum göğsümü vermeyi istemeyince cok zorlamadım,ebe öyle söylemişti,evde yarı cıplak gezmemi ten teması kurmamı söyledi,öyle de yaptım,emmediği günler cok ağladım,istemiyor beni Bebeğim diye 😢sağarak yetişemiyordum mama da vermeye başladım mecburen 😰pes etmedim hep önce göğsümü deneyip öyle mama yada sagdıgım sütü veriyordum,şuan daha iyi eskiye dönmeye başladı oğlum cok şükür,arada gene oluyo bi iki istemediği,zorlamıyorum.gece emzirmeye çalış cnmm,evin müsait olduğunda Ten teması kur.yatakta cs.cok parfüm deo yumuşatıcı kokularından biraz uzak dur,duş jeli birde,inşh düzene girer seninde cnm