Selin0404 benim kızımda var yanılmıyorsam 6-7 aylıkken başladı 12. Aya doğru baya baya her gece oluyordu, şimdi 16 aylık halen arada oluyor. Yatırdıktan sonra yarım saat 1 saat geçiyor çığlık çığlığa ağlıyor sakinleşmiyor hatta ağlamaktan kusuyor. Zamanla düzelen bir şey olduğunu söylemişti doktor bize. Uyku damlası verdi ama iki kez kullandım. Araştırınca hiç de iyi olmadığını öğrendim. Damla yan etki olarak huysuzluk yapıyor ertesi gün her şeye ağlıyordu.
2 yaşa doğru bitiyormuş bakalım ben de bitmesini dört gözle bekliyorum çok zor bir şey.