Merhaba bende 3 ay önce doğum yaptım yaklaşık 2 ay sonra aynı şekilde çok kanamam oldu yarım saatte bir pedim doluyordu sürekli kıyafetime de bulaşıyordu 1 hafta falan yoğun bir şekilde devam etti daha sonra kesildi çevremdeki insanlara sorduğum da normal olduğunu pis kanı tam atamadığım için bu şekilde olduğu söylendi