Aybars-mom160821 Kızlar 1yasina girecek oğlum pipisinin torbası içinde yumurtalıkları olur ya elimizi dokunca bişeyler gelmesi gerekiyor mu bunun sanki boş içleri normal mi elime bişey gelmiyor🤔🤔🤨
Ayazinannesi3001 Aybars-mom160821 ilk zamanlar epey yumuşak ve küçük oluyor. Bizim oglaninki de oyleydi
saclarinayildizdusmus Aybars-mom160821 evet bazen öyle gelmiyor ama yukardan asagıya elini kaydır saga sola kaçıyor
CatBoy Aybars-mom160821 Genel anlamda görmeniz gerekiyor ara sıra kaçabilir normal ama hiç hissetmiyorsanız çocuk doktoru veya çocuk cerrahisiyle görüşmeniz gerekir. Bazı çocuklarda yukarıda kalabiliyor ameliyatla torbaya indirmek gerekiyor.
Aybars-mom160821 Biraz geldi sanki küçükken geliyordu içine kaçıyor gibi çok ufak nohuttan biraz büyük bişeyler balık gibi kaydı elimde de sabah gene kontrol edecem
CatBoy Aybars-mom160821 Tuttuğunuz da kaçması normal, zaman zaman yukarıda da olabilir ama genel anlamda aşağıda torbada kalması gerekiyor. Şüpheniz varsa mutlaka doktora gösterin. Bu gibi şeyler ileride kısırlığa yol açıyor erkeklerde.
Aybars-mom160821 Aybars-mom160821 baktım şimdide çok dokunmadıgm için mi hissetmedim acaba dokunamiyorum bişey olursa diye maşallah kendi ama avuçluyor sündürüyor şaplak vuruyor yapma dedikçe 😁😁
Aybars-mom160821 CatBoy ya baktim da elimle çok fazla yüklenerek dokunmadıgm için mi artık bilmiyorum da elime bişey gelmedi bos gibi sanki ya kafama taktm
kenankaan Aybars-mom160821 banyoda sıcak ortamda iken muayene edin, diğer zamanlarda testis kaçıyor genelde. Çocuk doktoruna da belirtin, o da bakar, inmemiş testis durumu olabiliyor bazen
bayankitapkurdu Aybars-mom160821 doğuştan gelen bişey olsaydı doktor illa Kİ hem ultrasonda hem de doğum sonrası kontrolde anlardı. Biz 1 yaşına kadar her ay doktora götürürdük ve her gittiğimizde pipisine de bakardı. Siz yine de içiniz rahat etsin diyorsanız bi doktora götürün. Allah korusun ilerde kısırlığa yol açabilir
Aybars-mom160821 bayankitapkurdu hiç goturmedim ben doktora canm hasta olmadığı sürece maşallah hiç hasta da olmadı ozaman korona vaktiydi evden çıkamadık kalça göz muayenesi bile kaldı
Poncikkkk Aybars-mom160821 doktora götür ama muayeneleri sıkıntı varsa doktorun söylemsi gerekir bnm oğlumda muayenesinde bakmştı doktor pipi ucu açık testisler yerinde diye
bayankitapkurdu Aybars-mom160821 ah çok yalnış yapmışsınız keşke götürseydiniz. Benim oğlum da tam pandemiden patladığında doğdu ama ona rağmen götürdük
momybaby Aybars-mom160821 utangac testis olablr. arada bi görmeniz gerekiyor. hic gormuyosaniz inmemis testis olablr
Aybars-mom160821 momybaby utangaç bence de bı ara elime geliyordu bu ara utanıyor herhalde şaka maka goturcem doktorw