Bebeğim 6 ayını doldurmak üzere ama gece uykumuz hala düzensiz. Bir arkadaşım golden goat kullanıyor bebeği iki üç saat uyuyormuş bebelac kullanmaya başladı sürekli uyanıyor diyor biz de bebelac kullanıyoruz golden goata geçmek istiyorum sırf bu yüzden. Aynı durumu yaşayan var mı ?