El1f ben bebeğimi doğduğundan beri mamayla besliyorum ve 15 günlükten itibaren hep bu şekilde kullandik sorduğum her doktor aynı şekilde söyledi herhangi bi sorun yaşamadık 😊 asıl makattan içeri ne olursa olsun birşey sokmak vermek uyarmak daha yanlış bir yöntem bebeğin makatı çatlayabilir bebek uyarılmadan çiş yapmamaya başlayabilir vs vs bence sizde o yöntemi bırakın naçizane bir tavsiye sadece benimki