Semrakrbck Bebeğim 14 aylık emerken çok terliyor bu sıcaktan olamaz bence ama neden bu kadar terliyor bilmiyorum
eedu Semrakrbck çoğu bebek bu aylarda öyle canım havalar sıcak benimkide emerken veya emeklerkende çok terliyor özelliklede erkekse dahada çok terliyor 😆 sebep aramanıza hiç gerek yok 🤷♀️
Minelask Semrakrbck emerken efor sarf ediyorlar göğsünüzdeb süt sağmak çok kolay değil.. çok normal korkmayın bebeklerin ter bezleri yetişkinlere göre daha fazla çalışır 🤗