Ruya34 Seni korkutmak istemiyorum ama benim bebeğim ne zaman uyusa ateşi çıkar. Lütfen dikkatli ol gece çıkarsa hemen ılık duş aldır yada ılık bezle vücudunu sil hafifce
Ataata Kahkaha ılık duş aldırın, ateş düşürücü verin. Hemen hastaneye götürmeyin yok yere kan falan almasınlar. Ama kontrollü olun, sürekli ölçün, düşmezse götürün doktora.
Kahkaha Sirkeli su yaptık ellerini ayaklarını sildik alnına falan koyduk düşürdük ateşini ama içim hiç rahat değildi yapmayalım dedim eşime dinlemedi büyük kızım da aynı şekilde ateşli ikisine de koydu kendisi bı zararı olur mu bilen var mi
Ruya34 Kahkaha asla yapma. Sirkeli suyu olmaz. Doktorlar söylüyor bunu. Bizede söylemişdi. Sadece suyla yapa bilirsin