Eliflina144 en güzeli önce dahiliye doktoruna gitmek sonrasında da diyetisyene gitmek ve ne diyorlarsa harfiyen uygulamak. Bende sizin aksinize aşırı zayıfım çok çirkin görünüyor 164 boyundayim ve 45 kiloyum gören herkes odun gibisin oklava gibisin kürdan gibisin popon yok vs vs benimde bu şekilde moralim bozuluyor giydiğim şeyler yakışmıyor emanet duruyor hep. Benimde çabuk kan şekerim düşüyor biara aşırı tatlıya düştüm yemek yesem bile o tatlıyı yemediğim zaman titriyodum ve içim eziliyodu biara doktora gittim biseyler dedi de hatırlamıyorum ilaçları da alamamistjm normalde şerbetli tatlilardan nefret ederim hiç sevmem ama çok düştüm oyuzden bende gitmeyi düşünüyorum