Merhabalar, 3 aylık ikiz bebeklerimi meme+mama ile besliyorum.Son günlerde gündüz hiç uyumuyolar ben de sütüm yetmiyo diye mama da veriyorum.Ama yine uyumuyolar. Böyle bi kısır döngüye girdik. Sizler nasıl yapıyorsunuz, sadece anne sütü yeterli olur mu yoksa mama da vermeli miyim?