Valla ben bebeğim küçükken Prima da slppy de Molfix de kullandım çok dolmamasina rağmen maviye dönüyor o çizgiler hep şu an 1 senedir bim bezi kullanıyorum çok memnunum 2 yaşında kızım göstergesi yok anlıyorum dolup dolmadigini ki dolmasa bile 4 saati geçmeden değiştiriyorum