Geç döllenme adetlerş düzenli değilsemi oluyor.yaşayam varmı 8 haftalık hamileyim 7 haftalık çıkıyor .daha önceki hamileliklerimde gelişim yavas kalpleri durmustu .buda öyle olabilir dedi doktor ama bufün gittim gayret iyiydi .adetlerimde düzenlidir nasıl oluyor bu geç döllenme