arya-1604 bebekler bir beceriyi öğrendikten sonra yenilerini öğrenebilmek için eskileri söndürüyorlar. Önceden yaptıklarını yapmaması yeni şeylere alan açması aslında. Biraz daha büyüyünce hepsini beraber yapacak. Bir de bebeklerde hazır bulunuşluk kavramı var. Bir beceriyi yapabilmesi için iyice gözlemleyip öğrenmesi gerekiyor sonra bir bakmışsınız pat diye yapmış😊 siz sık sık konuşmaya devam edin yine.
Ayrıca siz rahatlamazsanız bebeğiniz de rahat olamaz, sizin enerjiniz ona geçer ve o da kendini kasar, performans kaygısı yaşar. Bebeğiniz için yapacağınız en güzel şey sakin olmak sık sık temas kurmak ve bol gözlem😊