Nva22 ben 2 gun oluyorum zaten kanamam da cok az buyuk boy ped bile hic kullanmadim oyle soyliyeyim. En kucuk boyunu aliyorum hic anlamiyorsunuz bile var mi yok mu, ped bana gorsel olarak da cok kotu geliyor o yuzden cok memnunum ama dedigim gibi kanamam hic cok olmadi cok olup kullanan biri yorum yaparsa daha saglikli olur. Ama asla tasma vs sorunu yasamazsiniz ice kacma da sanmiyorum siz yerlestiriyorsunuz zaten iceride baska hareket etmiyor