Merhaba kızım sürekli bi sancısı vardı karnını sıkıyordu 27 günlüğüz bu arada hastaneye götürdük enfeksiyon olabilir dedi tahlil verdik salı günü çıkacak tekrar gidicez böyle bir durum yaşayan oldu mu sürekli kucağımda bu arada 3 saat yüz üstü yatırmamı söyledi