Zehrayaman 8 aylık oglumun öksürügü var öksürdükce devamlı aglıyor dr götürdüm kızarıklık var dedi antibiyotik bide ateş düşürücü yazdı ama öksürügü arttı gecmek bilmiyor ne yapabilirim
Eylbsr Zehrayaman Bir doktora daha götürün . Öksürük ile hırıltı var mı ? Bizde de vardı doktor buhar makinesi aldirtti hava veriyoruz düzenli olarak . Ventolin surup ile damla da yazmıştı . Bir doktora daha gösterin bronşite cevirmesin
strenger_Lady Bana prospan şurup verdi 5 aylık. Birde hava veriyorum pzt e kadar gecmezse antibiyotik verelim dedi ciğeri temiz demişti ama şurup azalttı bayaa bitkiselmis bir sor doktorunuza