Sebusebu 7 aylık olduk. Mama günde 2 e düştü miktarı epey azaldı anne sütünü bıraktı. Ek gıdayı çok sevdi başka bişey yemek istemiyor. Günde 4-5 kere kaka yapıyor. Çoğu katı kıvamlı koyu yeşil oluyor bazen kahve gibi. Sulu yapmıyor ama yeşillenmesi endişelendirdi beni. Ek gıda geçişte bu normal mi?
Bernie Rengi normal, ama 7 aylik bebek icin gunde 4 defa kaka yapmasi fazla … hep boyleyse dr a danisin, ama ek gidaya yeni basladiysaniz ve bu 4 kaka yeni basladiysa alism evresiyle ilgili olabilir