Oy kuzum benim yaa çok geçmiş olsun öncelikle..
1.si antibiyotik alerjisi gibi görünüyor vücudu dökmüş belli yan etki yapmış
- Anne sütü alıyorsa sizden aldığı bir besin de alerji yapmış olabilir. Çikolata özellikle
- Son zamanda deterjanı şampuanı değiştirdiniz mi o da yapar.
- Bulunduğu odasında kalın halı varsa kaldırın güzel sirkeyle silin toz ve alerjisi de olabilir ama tabi Dr a götürün en doğrusunu onlar bilir benim kızım böyle olduğunda çikolata alerjisi çıkmıştı uzeirne birde hasta olduğu için bağışıklık düşmüş birde antibiyotik üzerine tuz biber olmuş gibi