Kızım 7 aylık. Dik durur, başını vs tutmada problemi yok. Tutunca yere basar yürümeye çalışır desteksiz oturur vs fiziksel hiçbir problemi yok biliyorum. Uyurken sağa sola dönerek uyuyor bunda da problem yok. Fakat ben 2 aydır yere yatırıyorum dönmeyi öğrensin kendini kurtarsın vs diye. Ne sekilde koyuyorsam o şekilde 1 saat kalıyor. hiç dönme yuvarlanma isteği yok. En fazla elini uzatıp oyuncağını almaya calısır almazsa da vazgecer ya da ağlar. Totosunu asla kaldırmıyor. Tombiş te değil. Acaba bu karakter mi neden hareketli değil.. böyle olan var mı?