Aynı durumdayız bi kaç gün sonra 2 aylık olacak sürekli ağlıyor ayaklarını kendine çekiyor asla uykuya dalamıyor kucağımdan indirdiğim an o kadar ağlıyor ki gün içinde yapışık gibi geziyoruz gaz damlası olarak bio gaia kullanıyorum bi işe yaramıyor , bende gaz damlası kullanıyorum onunda bi faydası yok herkes zaman zaman diyo ama tükenmiş hissediyorum