Uzun diye okumamazlık yapmayın lütfennn 😣
Kızım 10 ay 18 günlük ve Dün den beri asla emmiyor ateş hafif var dr götürdük ağız içi enfeksiyonu dedi bundan da emmiyo olabilir 1 hafta sabret dedi yaşayan varmı sıtma tutucak taş gibi oluyor boyna sağıyorum kendimi ne yapmam lazım uykuda bile veriyorum ısırarak cıkartıyor sütümü sağıp veriyorum ama yok içmiyor yemiyor bana benım sütümemi küstü bilmiyorum rahatsızlanmadan önce ısırmıştı hafıf bi şekilde hııı yaptım vurdum güldü ettii acaba onamı alındı anlamıyorum gerçekten ne yapmam gerek yaşayan varmı 😣😖