GULCE02 Caglarege03 benim kız kardeşimin oğlu 3 aylık günlük her emzirme sonrası 3 çay kaşığı su veriyor çok şükür bir sorun yok sudan zarar gelmez
Caglarege03 GULCE02 aynen canım benim annemde dedi önceden size verirdim çay kaşığıyla diyince bende arada bir vereceğim. Enfeksiyon varmış antibiyotik verdi doktor 2 gün gozlemliyecem 🙁🙁
Babyuraz Caglarege03 merhaba bu kadar pembe renk olmasada geçen hafta benim bebeğimde olmuştu Yetersiz beslenmeden kaynaklı dedi doktor malum yaz ayı fazla terliyorlar bu yuzden vucut susuz kalıyormuş daha sık beslenmeyle düzeldi idrar örneğide verdik bişi cıkmadı şükür ama enfeksiyondanda olabiliyormuş
Caglarege03 Babyuraz evet canım enfeksiyon dedi bizede, 2 gün gozlemle dedi. Sık sık emzir dedi bakalım canım. Antibiyotik kullanmasını hiç istemesemde mecbur kaldık 🙁🙁
GULCE02 Caglarege03 geçmiş olsun canım biz 8 aylığız maalesf 2 defa antibiyotik kullanmaya mecbur kaldık Rabbim korusun evlatlarımızı
Gokceyasinmiran Caglarege03 benim oğlumda da vardı doktor su ver demişti oysaki o zamanlar henüz ⅔ aylıktı 6 ay öncesi verilmez diye duymuştum dedim her kafadan ses çıkıyır az da olsa çay kaşığıyla su içir dedi dr
Caglarege03 Gokceyasinmiran banada doktor verme dedi ama ben Kaynattim suyu bakteri falan var diyorlar öyle verdim.
Mrsmom Benim de bebeğim 3aylık erkek bezin de sizinki gibi leke var biz meme+mama devam ediyoruz her mamadan sonra 2 çay kaşığı su veriyorum ama geçmedi bugün idrar verdik sonuç bekliyoruz
Caglarege03 Mrsmom az önce bezini değiştirirken yine leke vardı ama bu kez belli belirsiz. İnşallah sizin idrar testiniz temiz çıkar canım. İdrarı nasıl verdiniz beklediniz mi bezi açıp.
Mrsmom Caglarege03 İnşallah kısa sürede sizinki de bizimki de geçer🙏İdararı da küçük yapışkanlı bir poşet baş kısmında delik var pipisi oraya tam oturacak şekilde yapıştırıp bezi kapatıp bekledik
Caglarege03 Mrsmom inşallah canım 🙏🏻 anladım, antibiyotik vermek istemiyorumda yarın başka bir doktora götüreceğim tek başıma olacağım o yüzden sordum zor olur mu diye 🙂
serebro Caglarege03 idrar enfeksiyonu yada yetersiz sıvı alımı. Malum havalar sıcak terleyip su kaybediyor vücut.
Meryem111 Caglarege03 benm oğlumdada var bir aydr idrarda skntı ckmadı doktor susuz kalıyo bol su içmesi gerek dedi
Davuteren Caglarege03 benim bebeğimde de oldu çok sıcak olduğu için bebeğe de su verin dedi doktor evi serin tutun dedi klima aldık ve bana da sende 5 litre su iç dedi
Caglarege03 Davuteren bizede enfeksiyon dedi canım ama ben emin olamadım antibiyotik için çok küçük daha o yüzden başka bir doktora götürmeye karar verdim. İnşallah bizimde susuzluktandir. 🙏🏻