6.günümde test yaptırdım sağlık ocağında negatif çıktı tekrar bi daha baktırmalımıyım doğum yapalı 3 ay olucak kırkımdan sonra adet gördüm mü bilmiyorum çok az 1 ped dolucan şekilde kan geldi ama bu ay yok karın kaşık ağrısı var ama gebelik olur mu 6.günde test yaptırdım