Anneyim- Anneler arkadaşımdan emanet elektrikli lansinoh süt sağma makinası almıştım. Geri vereceğim. Temizliğini güzel bir şekilde yapmak istiyorum. Araları filan çıkmadı. Temizliğini nasıl yapmalıyım ?
dunyaharikasi Anneyim- tüm parçaları çıkıyor normalde sadece hava kablosu hariç ki o da zaten vakuma lazım oluyor. Ben biberon detarjanı ile yıkayp sonra kaynatıyorum sizde öyle yapın
gocebebirbayan Anneyim- önce kaynat canım parçalarına ayırıp. Sonra biberon yıkama deterjanı ve fırçası ile güzelce yıka durula
Anneyim- gocebebirbayan canım ne kadar kaynatmalıyım ? Emanet ya bişey olur diye emin olmak için soruyorum
Zamansizportakal Fırça seti almıştım ben atalar için onun ince olan fırçalarını kullanıyorum bebek deterjanıyla ılık suda yıkıyorum çok güzel çıkıyor
Gazerock Arkadaşlar sağma makinasındaki lastik boruyu her seferinde yıkıyor muyuz ? İçinde su kalıyor o şekilde kullanmak doğru mu?