Ayazcyln yüz üstü yatmayı hiç sevmiyodu koyduğumda hep ağlıyodu 11. Ayda birden bire kendisi yüz üstü durmaya ve hemen arkasındanda emeklemeye başladı şimdi 13 aylık daha yürümüyor ayaktada çok tutamıyorum biraz üşengeçlikte oluyor sanırım ya😅 bende kafaya takıyorum ama 18.aya kadar normal dendiği için biraz rahatlıyorum