portakalcicegi7 eğer bebeğiniz sevdiyse kullanabilirsiniz tabi. Ama mamayı iyi bilmek lazım kusturan mamayı kesin, kabız yapan mamayı kesin, ishal yapan mamayı ve dili ile itip sevmediği mamayı da kesin yeterli. Ben evolvia kullanıyorum bulamadığım zaman aptamil veriyorum ikisini de seviyor ama evolvia kilo ve gelişimi iyi olduğu için önceliğim o. Mama değişimi değil, mamanın kendisi bebeği kabız/kusma ve ishal yapar takip etmeniz lazım. Mesela sma kullananı çok, ama benim bebeğimi çok kusturuyor asla almam, hip kabız yapıyor oysa iyi bir mama ama bebeğime yaramadı. Sizde mamalarınızı iyi tanıyın