Benim oğlum 31 aylık 12 kg. 3,850 gr doğmuştu ama sonrasında kg alımı hep yavaştı. Boyu uzun. 22 ay emzirdim, beslenmesi ek gıdaya geçtiğimizden itibaren hep iyiydi. Ama çok idrara çıkıyor ve kakasını her gün yapar muhakkak bazen 2-3 bile olur. Geçen ay doktora götürdüm ben dert etmiyorum ama doktor çok dert etti kilosunu. Bütün testler yapıldı çölyak dahil ama çok şükür temiz çıktı. Ben genetik ve metabolizması çok hızlı olduğu için alamadığını düşünüyorum. Birde aşırı hareketli uyurken bile kımıl kımıl durmuyor yerinde . Alıştım zayıf olmasına, çevreden laf yemeye de 😀 sağlıklı çok şükür deyip geçiyorum