Eveeett basliktan da anlasilacagi uzere 3 yasindaki oglum tam 1 senedir ana yemek yemiyor.
hemen hemen herkesin cok sevdigi patates kizartmasi,kofte,makarna ve pilavda dahildir.
1 senedir sadece ama sadece yayla corbasi iciyor. sabah kahvaltisini guzel yapar..ama is öglen ve aksam yamegine gelince sadece corba iciyor. diger yemeklere o kadar ön yargili ki tadina bile bakmiyor.
ac biraktim olmadi, kasarli pizza sever, pizza seklinde biseyler yaptim olmadi.
kan degerleri cok normal sukurler olsun. yeni baktirdim. belki kucuklugunde yaptığım beslenme hatalarindan kaynakli belki duyusal hassasiyetinden oturu yeni yemekleri red ediyor belki 16 aylikken kardesi oldu onun psikolojiisi ile kendini kapatti. tam sudur nedeni diyemiyorum ama istah açıcı, işe yarayan yontemlerle yeni tatlara merak etmesini saglayabilir miyim diye size danismak istedim..hic yemek yemeyen cocugunuzda duzelmeler yasayan varmi ? ve ne sekilde astiniz onuda belirtirseniz cok sevinirim..