Naz_ve_annesi karliozlem ben kullanmadım ama iyi geldiğini bende duymuştum. Geçmezse lanolin krem kullanabilirsiniz kokusu çok kötü ama çok etkili bir krem 2.güne etkisini gösteriyor hemen
hatasizkulolmaz karliozlem Ben de duymuştum bi deneyin isterseniz. Geçmiş olsun bi an önce iyileşir inşallah
kelebek_17 karliozlem tahinin üzerindeki yağı sürüp streç filmle kapadım nemli durdu. 1-2 gecede geçiriyor hemen. ben tek tek yaptım ki daha uzun süre beklesin diye. emzirmeden önce temizlenmesi gerekiyor diye biliyorum.
Naz_ve_annesi karliozlem silmesenizde bir zararı olacağını zannetmiyorum ama siz yinede silin isterseniz emzirdikten sonra tekrar sürersiniz yine
karliozlem kelebek_17 ay bende bugün başladım İnşAllah faydasu olur vermeden önce siliyim bende ağlayarak veriyorum çok canım yanıyor
kelebek_17 karliozlem bende öyleydim tişörtümü ısırıyordum memeyi tutana kadar. gerçekten iyi geliyor ve birdaha hiç yara olmadı benim. geçmiş olsun.
karliozlem kelebek_17 saolun çok teşekkür ediyorum sanki her alışta daha çok acıyo gibi hissediyorum hametan da iyi geliyor diyorlar ama