Prettywoman91 Merhaba anneler, kızıma montessori yatak alacağım ama içine ne almalıyım karar veremedim. Wellmat ve muyu aşırı pahalı ama o kalitede de sanırım diğer yatak markalarında yok. Memnun olduğunuz yatakları paylaşırsanız çok makbule geçecek 💕
Laden Prettywoman91 https://ty.gl/pr1pjkzmf8 Bunu almıştım ama tükenmiş malesef. Çok ama çok memnunum. Alırken epey araştırmıştım🌺
Ogulcan Prettywoman91 biz İstikbal’den 2000 TL ye almıştık canım çok memnunuz omurga yapısı iÇin yatak seçimi çok önemli
Serram06 Prettywoman91 merhabalar bende montessori karyola alacag8m ama ölçü olarak 90 190.mi aldiniz acaba bende şuan bu konuda tereddüt yasiyorum
unkurabiyesii Prettywoman91 biz muyu kullanıyoruz ama o kalitede bildiğim Sui var 😊 yine de pahalı tabi ama muyudan bi tık daha uygun
Prettywoman91 Laden merhaba teşekkür ederim. Peki kaç aylık bebeğiniz acaba ? Yaylı yataklar önerilmiyor bebekler için sanırım. Benim o konuda kafam karıştı
Laden Prettywoman91 1,5 yaşında falandı yatağı aldığımda. Şuan 3,5 yaşında. Zaten kışın yatağında yatmıyor sadece yazın yatıyor. Çok sağlam bir yatak. Bir de montessori için uygun. Yüksekliğine çok dikkat edin. Karyoladan yüksek olmasın☺️
Ogulcan Prettywoman91 canım istikbale gittiğinde çocuk yatağı dersen bizim aldığımız fiyatta bir model var istersen akşama doğru da kodunu atabilirim
Prettywoman91 unkurabiyesii 🙏🏻 teşekkürler ben 120*200 baktıgım için cok pahalı oluyor aslında. Döne döne uyuduğu için geniş olsun istedim
unkurabiyesii Prettywoman91 evet bizde 140*200 e geçeceğiz beşiğinde yatmak istemiyor artık aynı şekilde döne döne uyuduğu için 😂 Sui ya da muyu eğer el veriyorsa bütçeniz düşünmeyin derim yatak omurga gelişimi için alerjik durumlar için çok dikkat edilmesi gereken bir şey gününün çoğunu orda geçirdikleri için 🙏🏻