Gulsahbera Mindik Bende 2 seferdir alıyorum ama afedersin kaka yeşil oldu yoksa gaz falan yapmadı iyi geldi gibiydi ama kakayı görene kadar bende şurada bekleyeyim 😁
dunyaharikasi Gulsahbera siz bence kullanmayın o zaman, sevdiği mamalara yönelin her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Benimkini de kusturuyor sma kestim
simaybrcu Gulsahbera mamalar yeşil kaka yapabiliyor sma görümcem kullanıyordu o d hep yeşil yapardı. Normal
Deletedmom_33 Mindik memnunum. Tek şikayetim 2 nuamraya geçtik çoğu yerde 400 Gr var sade. 800 veya 1000 Gr yok.mecbur hep internetten alcam
dunyaharikasi Gulsahbera evolvia kullanıyorum köpürme ve erimeme gibi bir sorunu olmadığı için ben sevdim bebeğimin de gelişimi ve kilosu iyi olduğu için bebeğimde çok sevdi. Kakada ya da kusmada sıkıntı olmazsa denemenizi tavsiye ederim belki size de iyi gelir