Bugün doktora gittik. Mama artı meme şeklinde besleniyoruz doğduğumuz günden beri, doktorum ek gıdaya başlayabilrsin tadım şeklinde dedi mama ile beslendiği için sadece anne sütü alsaydı 6.ayda başlardık ama şimdi başlayalım dedi çok heyecanlıyım ama çok da tereddütllüyüm.. Tecrübeleriniz ve önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim kızlar