Barlas_mom Mnlannesi hamilelikten önce ki korona oluşumda iki adet arasında kanama yaşamıştım bende kovit geçiriyordum bitmemişti hatta
Ali78 Mnlannesi Ben de şuan coronayım. Kanamam normal de 5 gün sürerdi. Hem erken oldum şuan 8. gün hâlâ kanaman devam ediyor. Kullandığım ilaçların etkisi yüzünden olabilir dedi doktor. Benim inanılmaz ağır geçiyor . Sizin nasıl geçiyor?
Mnlannesi Minelask 1 sene oldu benim doğum yapalı düzenli olarak da adet gören birisiyim 16 gün vardı daha oldum
Linasuannesiiii Mnlannesi yok sormadım 3 gün olduğu için antibiyotik kullanmıştım onun etkisinden falandır diye düşünmüştüm