Merhabalar 13 aylık bir bebeğim var son dönemde genital bölgesinde tüylenme olduğunu farkettim ama kollarında bacağında da olduğu için genetik diye düşünüp önceleri önemsemedim dün ana sağlıktaki doktorumuza sorduğumda tavuk yedirme ıslak mendille de sakın silme dedi. Salı gününe çocuk doktoruna randevu aldım gerek görürse endokrinolojiye sevk edebileceğini hormonlarından kaynaklı olabileceğini söyledi. İnternetten biraz araçtırdım erken ergenlikten filan bahsediyolar fakat hiç 1-2 yaş arasına değinilmemiş aynı durumu yaşayıp sonuca ulaşan annelerimiz varsa lütfen yazabilir mi yaşadıklarını.. beynim allak bullak oldu salı gününe kadar nasıl zaman geçicek bilmiyorum 🥺