Lütfen yardımcı olun bebeğim 3 gündür kırmızı kaka yapıyor şuan boğaz enfeksiyonu geçirdiği için clasem antibiyotik kullanıyoruz ondan olabilir mi daha önce de çoklu besin alerjisi vardı ama 3 aydır diyet açtık şimdiye kadar böyle bı sorun olmadi bilen biri yazsın lütfen yardımcı olun