wakawaka ben doğduğu gün yaptırdım canım kaç günlük bebeğin? Biz çok çabuk iyileştik. Doktoruna mutlaka danış furacin krem vermişti bize doktorumuz, kremi gazlı beze bol sürüp pipiye koyuyordum sonra bezi kapatıyordum böylelikle ne o sıkıntı çekti ne biz hiç bardakla uğraşma bu yöntem daha iyi. İyileşene kadar bezi sık değiştir, kaka yaparsa bezle hiç tutma hemen temizle. Bide günde 3 4 defa baticon sürdük biz sürünce yakıyordu sanırım baya ağlıyordu ama iyi geliyordu. Ama o kadar çabuk iyileşti ki şimdi iyiki yaptırdık çıktı aradan diyorum. Gazlı bez ve kremi mutlaka doktoruna danışarak kullan benim doktorum bu şekilde vermişti. Şimdiden geçmiş olsun 🙏❤️