Nurnurrra yok bacım ya sebep bu değil bence. Bilmiyorum ya da. Ben mama denedim içmedi. Bi kitap aldım onda diyor ki 2 saat sonra uyandığında emzikle vs bi şekilde oyalayın geri uyutun. Denedim emzirene kadar yarım saatte bir kıpırdıyor bu seferde. Yine azmettim bi gece 3-4 saat emzirmedim, bu kez tam emzirdim uyandırıp uyandırıp ama yok kapasitesi kadar emip 2 saat sonra yine uyanıyordu.benim doktorum mama vermemi de istemedi doymadığından değil seni istiyor ne verirsen ver dedi. Ek gıda tadımlar bitince tok tutan tarifleri deniycem.
15 gündür beraber yatıyoruz böyle daha az yıpratıyor tek tavsiyem bu en azından kalk kucakla emzir geri koy olmuyor yattığım yerden emziriyorum artık büyük tehlikeli olmaz diye