Oğlum 24 aylık 2 ay önce grip olmuştu bu ilacı vermiştik iyi gelmişti. Dünden beri yine sürekli burnunu kaşıyor gözleri sulu sulu yemekten sonra ilacı verdim aklımda 1 tatlı kaşığı kalmış çok emindim sonra dedim acaba 1 çay kaşığımıydı? Hemen uykusu geldi acaba 1 tatlı kaşığı ağır mı geldi?