Lena123moms Sütüm az olduğu için mamaya geçtik amma ben önce emziriyordum sonra mama veriyordum bu gün emmedi basınca süt damla damla geliyor ama bebeğim emdiğinde ses gelmiyor ağzına bir şey gitmiyor o zamanda ağlamağa başlıyor neden oluyor bu acaba
Bebek21-33 Lena123moms korna şeklindE süt pompası var manuel onlardan alıp sagmayı deneyin geliyorsa bebeğiniz duyuyordur
Acabaymelike Lena123moms mama yı biberon ile verdiyseniz onun bol bol gelmesine alışmıştır meme de uğraşması gerek çünkü ondan emmiyor olabilir
Alpermerve Lena123moms canım mamayi biberonla değil enjektorle ver canim kucuk parmagini emsin senden enjektorle az az agzina ver yada 4 veya 6 numara beslenme sontasi al medikalden mamanin icine koy diger ucunu da gogsunle birlikte bebege ver o cektikce hem mama gelir hem emer böylelikle aglamaz emdikcede sütun artar hatta bu kesin çözüm