Sfybsfyb ama 1 buçuk aylık canm güvende hissetmesi için güvenle uyuyabillmesi için tabiki senin kokuna yanında olmaya ihtiyacı var .bebek uyandı hemen acıktı diyip düşünememek lazım.tabiki her bebek aynı değil deliksiz uyuyanda vardır ama benim oğlumda öyleydi koynumda 5 ay yaşadı.yanında ayrılmak mümkün değildi gece göğsümde uyurdu ben uyumazdım tek uyusunda diye beklerdim .ilk zamanlar malesef bu zorluk var ama evet geçiyor bunu bil.şuan yapıcağın şey bol bol temas etmek koku çok önemli tişörtünü atletini koyabilirsin yanına vs .ona ve kendine zaman tanı 🌸