Oğlum 4 ay 25 günlük mama ile besleniyor 5. Ayda ek gıda baslıcaz demişti doktor ama bi haftadır asırı zor içiyor mamasını gün içinde 4 5 öğün oluyor ama bazen 150 bazen 180 su hep içiyor suyu hatta mamadan daha zevkli severek içiyor bi mamayı içirmek için saatler uğraşıyorum sürekli döktüğümüz de oluyor 4 5 saatte bi içiyor normal mi bu ya neden içmek istemiyor baska mamalara da öyle yaptı denedim. Ek gidaya mı geçsem tattırmaya mesela sabahları uyanıyor zorla içirirken gene uyanıyor o zaman da me vereceğim ki geri uyusun maf oldum ya gerçekten 😟 zatan mama içiuor diye moralim iyice bozuk aç kalıyo şimfi de 😔😔