Tospikler Betul-08 merhaba çok normal şu anda öyle olması 🙂 hiç korkmana gerek yok annesi dünyaya alışmaya çalışıyor
Aylakiz0-6 Betul-08 ay Allahım çok tatlılar ya :) benim bebeğimde öyleydi nefes almayı öğreniyorlar bu şekilde