Benisahtesevme2
saçlarım için kullandığım bitkisel bi şampuan var saç kremi olarak elidor kullanıyorum yumuşacık yapıyor + dökülme olduğu için vitamine başladım( vitabear) haftada 1 kezde bakım yağı uyguluyorum
zeytinyağı, hint yağı, hindistan cevizi yağı, argan yağı bunların hepsini karıştırıp saçıma baştan uca masaj yapıp 2 3 saat bekletiyorum
cilt bakımı olarak eşşek sütü sabunu ve avokado serumu kullanıyorum gül suyu birde
tırnaga gelirsekte uzun tırnak kullanıyorum mixup tırnak bakım yağı sürüyorum kalyon bakım yağı birde :)