Arkadaşlar merhaba. Bebegim 6 günlük. Doğduğu 2 gün 5 kez kaka yaptı ondan sonra hiç yapmadi. Beslenmesi iyi her 2 saatte çiş yapıyor onda da sorun yok ama 4 gündür kaka yapmaması normal mi yoksa doktora gitmeli miyim bilemedim. Bilinçli annelerden yorum bekliyorum