ayseguldefne54 Kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak ve işe başlayacağım emziğe alıştırmam lazm nasil yapabilirim ?
Asyaveannesi04 ayseguldefne54 neden alıştırmanız lazım onun yerine sevdiği bir oyuncağı belirleyin ona sarılıp uyusun ben öyle yaptım 8 tane emzik denedim almadı bende vazgeçtim 7 ay 2 günlük sevdiği oyuncağına sarılıp uyuyor
catgirlmoms ayseguldefne54 6 aya kadar ne verdiysem almadı emerek uyutmayı kestim wee baby emziği aldı .Philips awent almadı
ayseguldefne54 Asyaveannesi04 neden çünki benden baska kimsede durmuyor hep meme istiyor belki ona alisirsa beni o kadar aramaz diye dusundum
ayseguldefne54 catgirlmoms işte bende şuan emerek uyutmayı kesmeye calisiyorum chicconun emzgini tutmadi blis kaucuklu siparis ettim bi deniycem
catgirlmoms ayseguldefne54 inşallah tutae bibs kauçukda almadı kızım .Hiç emzik almaz derken bir anda aldı bakalım. Size de kolaylıklar dilerim.