WabiSabi hiç alakası yok bu sizin çocuğunuzun huyu. Ben her şeyi denedim her şeyi ama yok aynı böyle ilk doğduğundan beri 2 saate bir kalkar.
hyueksel büyüdükçe değişecek diye umut ediyorum ben de kitaplar aldım her yolu denedim en fazla 3 saate sarkıyor o da gecede 1 kere sonrası yine 2 saatte bir. Destekli uykuyla da alakası yok arkadaşımın kızı pişpişle kucakta zıplata zıplata 1 saat sürüyor uyutması bir uyuyor 4-5 saat hem de bizde yani yabancı evde.