Hulya19 Benim bebeğim mamayla besleniyor kabızlık sorunu bizi mahvetti diyebilirim çatlağı oldu sürekli ağlıyor durmadan mosmor oluyor ağlamaktan bende hepsini denedim ama dr.goturunce dedim bir ilaç filan hayır ilaç vermicem dedi kendi kendine yapmaması gerekiyor dedi mamayı değişince biraz olsun düzeldi.Sizinki emiyormuş düzelir bence çocuk ağlamıyorsa rahatsız etmiyorsa 10 güne normal dedi dr.