Bensuuu1 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu sanki akıntım daha çok arttı rahatsız oluyorum habire. Sizde nasıl ? Normal mi bu
Beno Bensuuu1 bende de bı sure oldu.sonra biz ilişkide zorlanıyoruz diye kantaron yağı kullandık geçti kendiliğinden.yag iyi geldi diye düşünüyorum
Seyrantoprak Bensuuu1 benim de oldu normal doğum yaptım 4 ay sonra falan geçti diye hatırlıyorum geçmiş zaman tam hatırlayamadım ama geçiyor sonradan yani. Akıntınız kokulu falansa bi doktorunuza danışın enfeksiyon falan da olabilir aşırıysa.
Seyrantoprak Bensuuu1 bir hanımefendi başka birşeyden dolayı kantaron yağı kullanmış sonra geçti demiş burda ama siz yine de doktorunuza danışmadan birşey sürmeyin derim en azından sağlık ocağına bile sorabilirsiniz.
Beno Bensuuu1 alttada belirtmiş bı arkadaş tabiki doktoruna danış.belkide yağ ile alakası yok kendiliğinden geçti şuan bilmiyorum