NiLDeRiN Esraaa55 Böyle olması çok normal. Bir kaç defa patlar panik yapmayın öyle olması gerekiyormuş bir kaç defa kabuk değiştirecek iyilesmiyor diye düşünmeyin. Süreci öyleymiş.
Arzuuk62 Bizimkide 4,5 aylık sivri sinek ısırmış gibi zaten aşının tutuğu anlamına geliyo daha sonra ya iltap gibi olmuyomuş yada kabuk şeklinde atılıyomuş
Esraaa55 NiLDeRiN ne kadar sürüyor peki bu sabah hiç biraey yoktu biranda boyke olunca korktum ası yerının yanını 2-3 gün önce sivrisinek yemıstı ondan ıltıhapmı kaptı acaba dıe dusundum
Esraaa55 NiLDeRiN peki bi kac gün önce ası yerının yanını sivrisinek yemışti ondan ıltıhap kapmıs olamaz demi
NiLDeRiN Esraaa55 sinikten olduğunu zannetmiyorum bizim aşimiz aynı böyleydi. Yine de içiniz rahat etmezse doktorunuza danışın isterseniz . Şifalar olsun bebeğinize 🙏🙏