ozzge Kızlar,kızım 3 aylık rota aşısını daha yeni yatırdım. Menenjit aşısı için doktorum 4.aydada aşı olacağı için 5.ayda başlarız dedi sizler kaçıncı ayda başladınız ilk dozuna
Icot ozzge tek doz olarak 1 yaştan sonra yaptırdık. 1 yaş öncesi tek doz değil tabi. Hangi ayda yaptırmış arkadaşlar bakalım 🤔😊